En lugn dag med skallebank

Hade kund vid öppningstid i morse.. Sen har det varit suuuper lugnt i butiken idag. Var på Svanströms och köpte sånna som man kan sätta erbjudande i på disken med priser å så idag. fan va dyrt. köppte en drös med sånna post it lappar oxå.. 500 kr.. hallå, för vad lixom? lite plast å papper?? Jaha, så åker man hem så att man är hemma lite tidigare för att få umgås med kärleken.. Då ligger han å sover.. Jippie lixom.. Fan va trist! jaha.. det blir till å syselsätta sig själv som vanligt för sen e de ju den där förbannade fotbollen¨också... Blä, vilket piss humör jag vart på.

Tror jag ska ta å nyttja den där badbomben jag köpte idag på Flash....

Ha en bra kväll, det ska jag i min ensamhet... bläääää

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Svar: Haha ja :)

Oki doki, jo det var snabbt gjort!

Jag mår väl sådär, har ganska ont i magen och dagen har väl inte varit bra direkt.

Själv då, hur mår du? och hur har din dag varit?

Kramar

2008-06-26 @ 22:27:32
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kan ju trösta dig med att du verkligen passar i den färgen som är på din Face-top! :)

2008-06-27 @ 09:18:15
URL: http://fashionistasara.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0