Svullen i ögonen, trött som ett as, ledsen, orolig...

Känns tomt utan Tyson här hemma! Jag är uppe tidigt för att åka och hämta honom. Jag har knappt sovit 2 timmar i natt för smärtor efter operationen och jag som trodde att denna gången skulle det var lätt som en plätt då det var så litet ingrepp som Dr G sa.. Han har inte ens skrivit ut smärtstillande denna gången. Men jag måste ringa! Det här går inte! Jag har också haft som en kittlamde/ stickande känsla i hela kroppen i natt. som att hela kroppen håller på somnar typ. Känns jätte konstigt!
 

Tankanrna har ju snurrat rätt bra i natt med kan jag säga..

Det är benplattorna i huvudet på Tysom som sitter fel på något sätt. jag ska få me info nu när jag hämtar honom men det ser inte så bra ut menar vet.. Det kan finnas medecin som man ka testa, eler så kan det bli operation. Och det fins tydligen massa typ teorier som vet mste läsa på innan han kan säga något. Det här hör tydligen inte till vanligheterna om man säger så.. Så jag har legat med smärtor och oro hela natten. Mina ögon är hel svullna av trötthet och alla floder av tårar.

Fy fan! Varför ska detta hända oss?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men fy tusan vad hemskt allt verkar för er. Hoppas verkligen detta vänder snart och det blir mer normalt och att veterinären har något posetivt att säga! Tänker på er

2008-11-27 @ 08:04:01
URL: http://www.rathunters.dinstudio.se
Postat av: Jenny

Gumman, jag lider nåt så fruktansvärt med dig och Tyson. Den lille kämpen som verkligen kämpat för sitt liv. Du är en underbar människa som gjort allt du kan för lilla T.

Detta är troligen en missbildning som uppkommit pga M:s dumdristighet med inavelsparningar för att få fram blått... Hon borde fan skämmas!



Kramar i massor till dig o lilla Tyson...



2008-11-27 @ 08:22:23
Postat av: Maria

Men fy fan! =S Han kanske är för mycket inavlad + att båda han och hans mamma med fler är sjuka redan från början och han har fått i sig det sen han började växa i hennes mage =S

2008-11-27 @ 08:59:26
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Pia o Inka

Detta är så tragiskt!! Jag hade önskat så för er skull att det skulle vara något enkelt som hade gått att fixa. Tyson har fått kämpa hela sitt korta liv och den enda trösten i det är att du verkar vara en underbar människa som gör allt i din makt för att han skall ha det bra. Skickar våra varmaste tröstkramar!!

2008-11-27 @ 10:40:50

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0