lite stadigare..

För ett tag sen skrev jag massa måsten i ett inlägg och jag har gjort några av dom! =)
Kontaktat revisir
Tagit kontakt med små A
Ringt kommunals Akassa
Fixat nya visitkort

Har öppnat en nagelblogg som jag har tänkt ha som en typ av hemsida tills vi får igång en riktig. Det får bli som reklam just nu när det inte finns pengar. Där kommer jag så smoningom lägga upp bilder på naglar jag gjort och lägga upp erbjudanden, lite produkt info mm


Ringa Kommunals akassa (igen)
Ringa tele 2
Boka en tid hos Vet.
Fixa iording min bokföring inför mötet med min revisor
Fixa ALLA papper iordning (hatar papper)
Fixa ett kund register
Köpa produkter så att jag kan jobba
Gå till banken
måste till posten (hemköp) och hämt ett brev
Räkna ut vad K är skyldig mig för produkter jag köpte till henne.
Boka en tid hos min kirurg


Jaa, det är några saker kvar at ta tag i suck!!! Har inte ens fått med allt, men just nu komme jag inte på fler måsten.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0