Skönt med helg!

I fredags jobbade jag men på fm träffade jag Emma-lee med sina 2 pk voffar. Dom var ju större än mini Tyson hehe. Hon sa att Hennes minsta inte ens var så liten i hans ålder =S Voffarna var super fina glada och fulla av liv. Emma-Lee var super gullig hon med! Fick höra massa tråkigheter om hundägare.. usch, jag mår illa av tanken hur vissa behandlar sina djur!!! Ivf hoppas jag på fler träffar! Tack för allt Emma- Lee!

Sen träffade jag även sara som är (var) hemma från usa =) Hon fick träffa Ty. Vi käkade Lunch och sen satte vi oss i solen på gräset och lät Ty leka och springa av sig lite. Det var sååå skönt!


Sen har jag och Tyson varit it till mamma också. Alltid lika skönt att åka dit! Å tyson trivs jätte bra där. Han har ju bästisen Tusse där =) Åkte dit tilsammans med Linda i fredags efter jobbet, käka tacos å hade det trevligt. Vi somna ganska tidigt å det spökade lite granna vid 12 slaget precis när vi suttit å pratat om spöken =S *hjälp* Helt plötsligt tändes en lampa bara så där... vi satt i varsin säng och ingen rörde sig... Skumt haha
Jag har massa massa kort på min kamera men såklart har den fått nå fnatt å vill inte föra över bilderna till daton :( Men jag har några från mobilen som jag tänkte dela med mig av...


Kommentarer
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Men gud så söt han är:) Kram

2008-09-22 @ 11:58:38
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: fredriqa

men asså jag dör! ge mej honom!!!så jävla söt.

spöken e läskiga hur vågade ni sova ens jag hade åk hem jag.

2008-09-22 @ 20:30:35
URL: http://fredriqa.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Detsamma! Var jätteroligt att träffa er båda och får absolut ses snart igen :-D Kanske någonstans där dom små kan vara lösa och busa runt lite mer :-D

Kram!!

2008-09-22 @ 22:18:06
URL: http://metrobloggen.se/emmalee

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0