Blir gaaalen!

Min almanacka tar snart slut, jag har letat och letat efter den jag vill ha men jag hittar ingen..
Jag var inne på denna

Som man kan hitta på personligalmanacka.se men det visade sig att man inte kan välja från vilket datum man vill att den ska börja vilket gör att jag isf måste beställa en för 2009 när halva året typ redan har gått och jag känner att det är lite slöseri med pengar..? Sen hittade jag även denna

Som jag hittade på vulkan.se. Tyckte det kunde vara skojj att sätta sina egna bilder på framsidan..men jag fattade inte hur man gjorde.. Ve inte om de e jag som är dum dum men man fick inte alls välja hur den skulle se ut på insidan som utlovat. Man kunde inte bestämma vart texten skulle vara mm. Samma där att det var från ett helt nyt år.. Suck!

Vart kan jag hitta den perfekta?

Jag vill ha:
En hel vecka på ett uppslag.
Rader med tider. (7- 21 typ)
Den ska vara i A5 format.

Hjälp mig!


Tack för hjälpen Linda.. Det fixade sig. Jag skrev och frågade om man kunde få den från juni och det skulle gå bra! :) Var inne och tittade, fattar inte hur jag kunde missa det... Suck!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men du gumman. du kan ju visst välja när den ska börja på personliga almanackan. eller a nästan, du kan välja start månad vilken som. jag gick in och kollade nu. och det är första sidan där du väljer färg och text på framsidan, där brevid väljer du startmånad och språk. =)

2009-04-05 @ 23:23:29
URL: http://buddylinda.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0