SATS

Jaha, det vart inte bara provträning på Sats idag hehe. Jag och Hanne kom hem med varsitt kort på Sats. 370kr/ månaden tycker jag absolut att det är värt. Dumt bara att vi har dubbla kort nu, ett på simhallen och ett på Sats :s Men det kostar lika mycket som ett Guld kort att ha kortet på båda ställerna så det är ju skit bra! Efyterssom jag jobbar mest eftermiddagar så kan jag träna på förmiddagarna, det är ju SUPER! Känner mig skit taggad inför träningen nu, Har ju lovat mig själv minst 2 dagar i veckan men helst varannan dag :) Som det känns nu skulle jag kunna träna varje dag haha, men ska jag vara riktigt ärlig känner jag av halsen lite och det suger! Ska faaaaaan inte bli sjuk nu när jag har det här suger för träningen igen! Det blir att knapra solizin och dricka echinagard nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

370 kr? Är inte det lite dyrt? Vad får du för det?

Jag betalar 276:-/månad på sportlife, gruppträning gym, sol och vattenmassage!



Sats är väll iofs lite dyrare, men tycker ändå dte låter lite mycket =)! Fast ni aknske får buffè eller något efter ;)...!



Kram och hoppas allt e bra me dig!!

2009-08-17 @ 06:22:37
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0