snööö

Jaha, nu är vintern här den 15e december. Första snön som ligger kvar.. Jag tycker inte om vinter men måste det nu vara vinter så får det banne mig vara lite snö också.. Jag tycker iof att det räcker nu.. 1 dm snö är alldeles lagom.. Blir det mer är det svårt att gå ut med Tyson. Han är inte heller något fan av snö måste jag väl tillägga. Man får dra ut honom på promenad.. "Ne usch matte, de e kallt å nåt obehagligt blött som ligger på marken och kommer ner däruppeifrån så det blir alldeles kallt och blött på min (hårfria)skalle" Stackars Tyson! Det vart en kort promenix då det är så kallt och blåsigt ute. Får ta en längre nästa gång. Då blir det dubbla jackor på ty!

Fyy, Burrr va kallt matte... Måste jag???!!!

SNart hemma, bäst att gå på...

Matte. Kom nuu dåååå! Skynda skynda jag vill iiinnn!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0