Då var det jobb dax

Nu är jag på benen igen och jag tror att jag ska klara av att jobba idag. Jag har ju ändå ett stillasittande arbete så jag kan ju inte ta ut mig så mycke på jobbet. Hoppas bara inte näsan börjar rinna som en tok.

Tyson ska med mig till jobbet idag, Nu var det bra längesen. Han fixar ju att vara hemma nån/ några timmar själv så när jag har börjat sent har han fått vara hemma själv tills Jimmy kommer hem. Men nu ska jag sticka vid 12 tiden och jag vet inte riktigt när Jimmy kommer hem (brukar vara vid 16- 16.30 tiden) så idag får han följa med.

Nu har vi börjat med vårt exprement igen.. eller jag.. suck. Vi började ju med lax olja på Tyson för ett tag sen och tyckte att pälsen vart bättre. Men sen slutade vi och då tyckte vi den vart sämre. Så nu är det upp till bevis igen om det funkade eller ej. Idag börjar det.

Vi vägde tyson föressten och han har faktist gått upp :D Nu väger han ca 1350g och är 8 månader :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ser! =D Nu går han bara uppåt! =D

2009-02-05 @ 19:28:03
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Huuur kul som helst! Tänk om det kunde fortsätta så här varje vecka, ja då hade det inte varit något problem att ta ut lön! =P

Hur går det för dig då?

2009-02-05 @ 21:19:23
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo så är det ju. Jag har bara en hårförlänging inbokad nästa vecka, men så var det ju denna veckan också och nu har jag nästan haft fullt =P

2009-02-05 @ 21:30:06
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0