En trött Jess vart genast en glad Jess efter att ha läst mailen :)

Detta låg i inboxen:

Hej Jessica!

Ser att du fått fart på bitarna! Va skoj!!
Jätte fin hemsida!
Är du där själv eller sitter ni flera?

Det är bara att erkänna, ingen som jag vart hos är lika bra som du! Inte för att jag testat allt för många, men jag var ju tvungen att provadem som jag klippte mig hos. Borde jag inte gjort.....

Tänkte höra efter om du är villig att ta emot en som vart otrogen?


//Janette


En utav mina första kunder skrev detta och jag vart såå glad! Klart att hon är välkomen fast hon varit "otrogen" Jag har inget emot att man testar på andra så länge man kommer tillbaka hahahah *skojja* Nä, men skämt å sido så förstår jag att det vart långt att åka efter flytt och allt. Så jag förstår om man testar på någon närmare. Sen är det inte min hemsida, Det är en kompis som hade den som nu har flyttat till Rumänien *saknar* så hon skrev dit mig i hopp om att jag skulle få fler kunder och en och annan har faktist hittat dit fast det står två adresser och så hehe.
Gå gärna in och kika på min Nagelblogg

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var himla gulligt! =)

2009-01-29 @ 11:23:26
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0