morrn

Blev ännu en till tidig morgon. (8) Regnet öser ner som vanligt :(

I fredags var den värsta dagen på länge på jobbet haha nu kan man gott skratta men det var inte lika kul då.. Sitter med min sista kund för dagen (Malin) när jag precis håller på fila bort det sista på materialet på sista lillfingret så blir allt svart. Elen gick på hela söder.. Vad gör man? Sätter sig och väntar.. Översvämning på toaletten blir det också hahaha. Efter ca 30 min börjar vi försöka få tag i våra vänner för att kunna packa ihop och göra klart naglarna på annat ställe. Fick tag på Linda och jag börjar packa. När vi är redo att gå och jag sätter nyckeln i låset kommer elen tillbaka. Weei! Det tog lite längr tid att få klart naglarna denna gången hehe ;)

Sen åkte jag hem till Linda, käkade, och åkte och hälsade på min Skrutten (katt) Har inte träffat honom på 3 år och han var STOR, TJOCK och TRÅKIG haha. Inte den Skrutten jag minns. Men vist var det Skrutten allt.. Såg man när han kröp upp till "nya matte" och la sig som han gjorde sen han var katt unge hihhi. Vi tittade på film "de ofrivilliga" tror jag att den hette. Sen hem till Linda igen och sova en stund .

För att sen gå upp tidigt och iväg med Linda och bilet till Flen en sväng och sen tillbaka. Vi åkte förbi Bromma ZOO, köpte ny säng till Ty, en hem och en till jobbet, en godisboll och lite annat sått och gott. Vi åkte förbi veterinären för att köpa lite grejjer till Tys mage bla. och åkte till Lindas jobb för att fixa lite små saker..

Vi fick umgås och fick massa saker fixade denna Lördag =) 

Kommentarer
Postat av: keit

Fanvad hemskt. Så var det förra sommaren också. Och det varade i 3-4 h. Vad gör man liksom tänk när man har gjort naglarna halv vägs ? Tur ja det kan man kalla det. Är så trött på detta b väder.

2009-06-14 @ 11:22:38
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Maria

Usch då gumman! Låter som att du är rätt så less just nu!

Jag ska se om jag kan slänga upp lite bilder idag =)



Kramis

2009-06-14 @ 12:29:55
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Terese

Det tyckte ja med :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-06-14 @ 13:11:52
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: sandra

Tidig morgon o regn på de oxå, låter inte som en så bra start på dagen =/

2009-06-14 @ 21:54:26
URL: http://sandrasz.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha hur mådde toaletten sen? ;)

Blev jättenöjd med naglarna iallafall :D

2009-06-16 @ 15:40:54
URL: http://boah.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0