Tidigt

Det känns som att jag börjar vända på dygnet en aning.. Bäst att gå upp i tid i dag! Tyson väckte mig 8.30 vi gick ut och det var sååå skönt ute redan. Det kommer bli en KANON dag idag! Weei! Å jag sitter redan redo med bikinin på för i dag ska det solas och badas!!

Igår käkade Ty 3 gånger.. Helt otroligt! Han käkade innan kl 12. Sen vid 16 tiden och sen innan vi gick och la oss. Han vägde faktist över 1,5 kg igår fast jag vägde honom bara lite på skojj precis efter maten så han väger nog inte 1,5 nu hehe. Men helt otroligt att han innan han åkte in på sjukan vägde ca 1,4 (efter att ha spytt och bajsat) När vi kom hem vägde han 1360g nånstans och NU väger han 1460g igen :) Hoppas han fortsätter äta så här bra nu :)

Nu ska jag spela UNO på X boxen tills Jimmy vaknar...

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0