Varning för känsliga läsare

Hela helgen mådde Ty bra, lika glad och busig som vanligt. Åt och drack bra. Men så i går kväll började han bli lös i magen och jag hade glömt mag medicinen hemma så jag bestämde mig för att åka hem redan dagen efter (idag) för att ge honom hans medecin. På natten vaknade jag av att Ty hade bajsat på golvet. Jätte löst och det hör inte till vanligheterna att han gör något innomhus längre. På morgonen hade han sovit ganska länge, vi gick upp, han var fortfarande lika pigg och busig. Jag tänkte att jag väntar med att ge honom något att äta så han äter maten med medecinen i i kväll. Jag bestämde mig för att åka hem tidigt. Jag var hemma vid 13 tiden någon gång. Jag tog en extra runda från tåget och hem för att han skulle få kissa av sig och det gör han, men han bajsar ochså ännu mer löst än förut. När vi kommer in i porten kräks han 3 ggr och jag börjar bli lite orolig om han kanske fått i sig något olämpligt hemma hos mamma.. När jag kommer upp hinner jag knappt sätta mig innan han spyr igen. Sen går han och lägger sig. Efter en liten stund går han upp och ställer sig vid dörren. Jag tar kopplet och går ut. Han bajsar nu igen.. Vi går upp och han lägger sig igen. En stund senare börjar han gå mot dörren igen men hinner inte ens ned för soffan innan han bajsar. Nu börjar jag bli riktigt orolig, Allt detta händer inom en timme. Jag går och hämtar en spruta för att få i honom vatten men det kräks han upp igen. Jag ringer vet och dom säger att vi bör komma in. Så vi tar taxi till Albano. Där börjar han bajsa blod och spy galla så där blir han kvar med dropp under natten och sen ska det tas prover..å nu siter vi här och vet inget mer
Lilla bubben. Var en stark kille nu!
Älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch, håller tummarna...

2009-06-20 @ 19:54:03
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänker på er

/Sarah

2009-06-20 @ 20:45:39
Postat av: sandra

usch va hemskt, hoppas han blir bättre snart..

Min Anthony hade samma sak fast han spydde oxå blod, han fick vara hos veterinären i 3 dygn, de visade sig att han hade en tarminfektion som han förmodligen hade fått utifrån, tyson kanske har åkt på samma sak =/

puss o kram

2009-06-20 @ 21:10:26
URL: http://sandrasz.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Hoppas han kryat på sig tills i morgon!

Kramar!!!

2009-06-20 @ 21:40:35
URL: http://metrobloggen.se/emmalee
Postat av: katri

va hemskt! jag förstår att du är utom dig av oro, husdjur är ju som ens bebisar, hoppas att han blir bättre snart.



kram kram

2009-06-21 @ 08:04:04

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0