Lördagsmys i stan =)

Först åkte vi till mitt jobb så att Jimmy äntligen vart klippt. Hannes gjorde ett bra jobb och tog bort det långa därbak :)

Vi käkade lite på sandy´s och gick och tittade kläder. Jimmy hittade massa T- shirts och skit snygga shorts.
Jag blev övertalad att köpa en skinn jacka som kostade alldeles för mycke. Men man har ju en tät pojkvän ;) så det fixade sig hihi. Tack för jackan bejbi ♥




På Plattan spelade Ison och Fille :)

För er som inte vet vilka det är så har ni ett klipp här :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Foin han blev i håret =). Min älskling har ju inget hår haha, även om jag försökt få honom att spara ut d =)

Jag förstår vad du menar och jag tycker inte heller att det var fins så som jag såg ut där och absolut inte så som jag såg ut när jag var somm smalast. På dom bilderna där är jag underviktig. Det har jag inte osm mål att bli igen.

2009-05-09 @ 18:07:26
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Maria

Så vadå, trots att jag har även lite massageutbildning så kan jag inte använda den för att jag har en frisörsalong...? Det är väl relaxkväll jag skrev om, inte hårkväll?

Då kan med andra ord inte du ta hål i öron och näsa för vad har det med naglar att göra? ;)

2009-05-09 @ 23:51:31
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0