Nu blev det kväller..

Sitter nu hemma hos Daniel och Hanne. Hanne stack precis ut för att köpa mat till sig och Daniel är hemma hos Jimmy och tittar sport.. Jag har jobbat idag och sedan träffade jag Oana och Sarah. Vi var på restaurang och satt på uterserveringen hela kvällen tills det blev för kallt och vi åkte åt varsitt. Det var trevligt att träffa tjejerna igen som vanligt :) Dagens kost och motion får jag redovisa imorgon då jag inte har programmet här hos Hanne.. Någon bild kommer nog till imorgon. Ne nu ska jag krypa upp i soffan och vänta på att Hanne phötisen kommer hem :D


Uppdatering

Här kommer det kort från Min, Oana och sarahs dejt :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0