Inte helt 100

Igår trodde ju jag att jag typ var frisk men efter jobbet så var jag så trött, hade dundrande skallebank och ont i halsen igen.. Så man var nog inte helt 100 ändå :O( Aja, det är bara att börja om med echinagarden och sova mycket så ska det nog bli bättre snart! Saknar träningen faktist. Vill tillbaka dit!

I natt har jag sovit 9 timmar.. Vet inte om min kropp tycker det var mycket för jag känner mig lite vimmelkantig..?


Gjorde bröllopsnaglar igår :O)

Tyckte dom vart balla! Det är ju inte bröllopsnaglar som man brukar se, vitt glitter eller så utan här var det silver, ljuslila och mörk lila fransk :O) Gå gärna in på min nagelblogg och kika på mer naglar :O)

Kommentarer
Postat av: Dee

Ska räkna lite på ekonomin, men har jag råd så kommer jag kanske till dig och gör naglar;)Är sugen på att ha fina naglar.

2009-10-06 @ 12:23:21
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0