Julbord/mat å träning

Det var trevligt på julbordet igår och jag höll mig nog ganska bra till det jag "får" äta. Det vart några skivor skinka av olka slag, lite röbetssallad, ägg, lax några syltlökar och inlagd gurka. Sen var det ett helt rum med eftrerrätter av alla dess olika slag, det var godis, choklad mosse mm mm. Jag tog en liten klick chokladmosse några godisar och en mandarin. Efter mosset (ca 2 msk) och kanske 5 godisar var jag illamående... Så drack jag bubbelvatten. Jag är rätt nöjd med mig själv faktiskt :)

Körde 30 min backintervaller igår efter jobbet då körde jag på hastighet 6. 1 min med 10% lutning och 2 min på 15% lutning. Dom sista 10 min körde jag på hastighet 6,3.

Idag körde jag rygg, bröst och mage och backintervaller igen. Då höjde jag ribban och körde på 6,3 hela 30 min. 1 min på 10% och 2 min på 15%. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bäst gumman!

2010-12-11 @ 16:02:37
URL: http://livingmylifeforme.blogg.se/
Postat av: Lina

Å vad duktigt, men åt du verkligen 1000 kcal extra då? Vi ska ha julbord nästa veckan men jag känner inte för att gå..

2010-12-12 @ 00:51:30
URL: http://honmedkroppen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0