Fettförbränning/intervallträning

Imorse stod kl på 7.30 då jag tänkte att jag skulle vara duktig å träna innan körlektionen. När kl ringde började jag direkt förhandla med mig själv.. Sovmorgon/ träning/sovmorgon/ träning.. Hinner jag verkligen..? Till sist bestämde jag mig för att nu jävlar är det slut på dom här fasornerna. Det är ju som att börja från början å då är det bara göra och inte tänka som gäller. Idag känns det i armar och axlar från gårdagens träning. Det var dax för fettförbränning i dag men jag diskuterade med mig själv även där om jag skulle köra ben passet istället men NEEEJ! Fan! Har jag bestämt en sak så är det så! Det märks ivf att jag ändå inte är helt ok i kroppen. Orkade inte helt enkelt. Körde en light version idag hehe.

Det vart 20 min på bandet.
5 min backe på 12an med hastighet 6.
20 min intervaller mellan 6an och 9an.

and that's it

Jag genomförde som planerat träning innan körlektionen och det vart fettförbränning men dock inte riktigt fullt ös då.
Bättre än inget!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0