Sömnlösnatt

Igår kväll var jag så trött! Jag höll på somna framför tvn flera gånger när vi kolla film. Efterssom det är jobb söndag idag så gick jag å la mig tidigt. Skönt tänkte jag. Väl i sängen börjar allt snurra. Hur ska träningen bli, kommer jag bli sjuk? jag får inte bli sjuk, fan, jag glömde ta fram maten till imorgon, det är första advent, måste pynta salongen osv osv

Försökte somna ett antal ggr. Jimmy satt å spelade tv spel å blev förbannad stup i ett på alla PIIIIP, piip piip piiiiiiiiiiiiiiiip som campade å inte gick att döda. tror inte jag somnade förns närmare 2 i natt. Sen vaknade jag hela tiden efter de. Så ringde kl 9 å upp å hoppa fixan matlådor å strax blir det jobb

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh det där med att bli sjuk har jag också oroat mig lite för. Tänkte köpa sån där mivi-total på Hälsokost så att jag verkligen får i mig alla vitaminer..sen sömnen är ju viktig också och tvätta händerna ofta, handsprit etc.. Vi håller tummarna för att vi får hålla oss friska hela vägen!!

2010-11-28 @ 10:46:21
URL: http://honmedkroppen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0