Äntligen!

Kom mina beställda protein drycker.. Precis lagom för om 20 min är det meningen att jag ska ta den hihi

 

Har varit på gymmet idag och kört ett tungt ben pass och 30 min på crosstrainern.

 

Ben press ett ben

Benpress

Vader i benpress

Sittande vadpress

Tåhävningar

Legextention ss med legextention ett ben

Seated leg curl

Hip abduction

Hip adduction

Knäböj

Djupa utfall

 

Så såg det tu idag, På crosstrainern blev det intervaller 20 min 10/15 och dom sista 10 min 15/20. Svettigt värre hihi

 

Har varit och handlat IGEN. Det är DYRT så in i helvete att gå på diet! Har fyllt en hylla eller typ  halva kylen och frysen. Jimmy kommer ju inte få plats med sin fredags handling i kväll hehe.

Nu en snabb dusch- Sen ska jag testa den första low carb protein shakeen :)

Uppdaterar om smaken


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0