Påskhelgen

Har varit fantastisk! Så underbart väder och trevligt sällskap. Träningen vart det värre med :/

Måndag: Vilodag
Tisdag: Armar, axlar och lite mage + 22 min jogging på bandet + 31 min jogging på kvällen
Onsdag: Bröst och rygg + 30 min på crosstrainern + 45 min promenad på kvällen
Torsdag: Ben + 33 min jogging ute
Fredag: 90 min rumpa och mage
Lördag:
Söndag:

Som ni ser vart det inte som planerat i helgen då jag övningskörde till dalarna för att min mamma skulle titta på hundar på några kennlar där uppe. Så jag har alltså suttit iprincip i en bil hela helgen :/ Men jag har hunnit med att fira min och Jimmys 5års dag, vi har varit på SPA och myst. Jag har fått fylla på dosen av att gosa vovve både stora å små. Jag har kört bil å träffat bästaste Maria (som fyllde 30 i lördags, GRATTIS ♥) och Robert och deras alla djuren. Jag har hunnit med påskmiddag hos faster å hela tjocka släkten å så har jag faktist hunnit med att njuta lite av det underbara vädret också :)




Önskar att detta underbara väder aldrig ska ta slut!!!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0