Det är inte roligt längre!

Nu skiter jag i det här. Min rygg pallar inte att vara utan träningen längre! Jag har svin ont i ryggen precis som förut varje dag efter jobbet. Så imorgon är det jag som sticker till gymmet igen. Å jag har lovat mig själv att ta det lite lugnare nu i början. (Hur nu det ska gå till) När jag sticker å tränar är det ju så grymt skönt så jag känner inte ens att jag har lite ont i halsen å jag äälskar känslan efter att man kört slut på sig själv så jag har lite svårt att ta det lugnt men nu får det vara slut på det här! Förstår inte vad det är för fel på mig.. jag käkar ju vitaminer å allt varje dag å äter bra men ändå blir jag sjuk å det är så jälva lång tid också.. det går ju aldrig över.. BLÄÄ!!!

Vist har jag tränat ca 2 ggr / vecka i en månad nu men jag ser att jag svullnat upp, kläderna sitter inte lika bra längre och jäg känner precis som innan jag började träna. :/ Det funar inte längre!!

Nu hoppas jag på att det ska gå vägen för jag VILL TRÄNA Å MÅ BRA!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Testa tranbärstabletter. Hört att det ska vara bra för immunförsvaret :-)

Kram!

2011-07-05 @ 20:46:38
URL: http://emma-lees.blogpsot.com
Postat av: A Kay

Vännen, vet vad du menar. Jag hinner knappt träna just nu, för att jag blir så stressad av det nya jobbet. Och jag får också ont i kroppen!



Men du. Satsa på träning som har med rygg och axlar att göra tills halsen mår bättre. Jag brukar alltid undvika till exempel benträning om jag känner mig lite dålig, för att det är det tyngsta jag kan köra (mest vikt på liksom och hela kroppen jobbar). Så får du träna, slipper ryggsmärta, men tar det ändå lugnt. :) Så kan du ge det en vecka till, men ändå kunna göra nåt. :D

2011-07-05 @ 23:48:53
Postat av: Jess

Tack för tipsen tjejer! <3

2011-07-06 @ 06:35:02
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0