Ändrade planer

Det vart ingen Shape idag. Kom hem tidigare och kände för att gå till gymmet tidigare. Å dessutom stod jag fortfarande på väntelistan till passet så det var inte ens säkert jag hade kommit med.. Det får bli en annan gång! Jag körde Armar, axlar och mage idag + ynka 15 min på bandet. Hade ätit keso och frukt lite väl tätt inpå träningen så jag fick håll och kunde inte ens gå och illamående så jag sket it :/

SÅ HÄR SÅG PASSET UT IDAG
Axelfly 8*3
Triceps takpress 8*3
Biceps curls 10*3
Upprätt rodd 8*3
Militärpress i smitt 8*3
Bamsecurls 8*3
?hantel en arm itaget baksida? 10*3
Bollintag ts med boll sid/sid och vanliga situps

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0