Körkortet är mitt!

Tjohooooo!!!!! I måndags skrev jag provet och i onsdags körde jag upp. Jag klarade båda på första försöket. Åkte bussen hem till mamma efter körningen och hämtade min fina Gramze som stått å väntat där å körde hem helt själv haha. Läskit! I går stack jag och Jimmy ut till Media markt och köpte en GPS så jag hittar någonstans ;) Det blev en Navigon 72 Easy. Ska se om jag kan testa den på tisdag till jobbet i Rotebro så slipper jag ta bussen hihi. Jag inhandlade även en spade, isskrapa om det nu får för sig att bli vinter snart?! Å så köpte jag bubbelgum doft och ett rattlås. Det lär behövas i detta getto man bor i ;)

Känns så jävla skönt men overkligt att äntligen ha kortet! att slippa plugget å att var och varannan helg åka hem till mamma för att köra.. Nu kanske jag kan få tillbaka mitt liv och börja umgås med mina älskade vänner igen hehe.

Vill tacka alla för allt stöd! Speciellt Linda och Padma! Om det inte varit för er så hade jag aldrig kommit igång ju. Linda din hjälp med pluggandet har också varit till STTTOR hjälp! å så sjäklklart mamma och Hasse som ställt upp med tiden som ni inte ens har och kört med mig! Å Hasse du som stack ut fast att du var sjuk och fixade det sista så jag kunde köra hem min bil! Tack alla andra för all peppning och stöd! TACK <3

Nu längrat jag efter att kortet ska komma på posten så jag slipper gå runt med ett A4 papper och mitt pass varje gång jag ska köra ;)

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bäst vännen, men det visste du ju redan!! :) stort grattis, igen! :) kram

2011-11-28 @ 12:48:08
Postat av: Dee

Gud va kul! :D Grattis!!

2011-12-01 @ 10:05:47
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Hanna - En sån där mammabloggare ♥

GRATTIS tjejen!! ^^ Va kul! =)

2011-12-06 @ 22:43:18
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0