Grinfärdig!

Inte bara grinfärdig.. Jag grina till och med! Jäva teori! C delen är omöjlig att klara! Jag tycker jag pluggar på bra och lär mig dom rätta svaren på frågorna som är fel men frågorna ändras ju och det kommer nya som är omöjliga att lära sig. Varför i hela helvetet måste jag kunna "hur många prosent av de förare som dödats i singelolyckor som var alkoholpåverkade vid olyckstillfället???? Eller "hur stor del av sveriges totala koldioxidutsläpp orsakas av trafiken"??? Det är ju inte en siffra man ska lära sig.. GAAAH!!!!!!

Å när jag väl klarar c delen har jag väl glömt allt i a och b. Nää, blää!

Just nu är en sån där skit dag där jag bara vill avboka attt å bara skita it!

Faserna:


Kommentarer
Postat av: Marie

Ta det lugnt - du kommer fixa detta. Det kommer inte såna på provet så traggla bara nu så kommer du fixa provet galant! (Jag har ju gjort två, och jag upplever att teoriprovet är lättare än instuderingsfrågorna)

2011-10-22 @ 11:25:27
URL: http://frkjohansson.blogspot.com
Postat av: Linnea

Du ska kunna rabbla allt i sömnen. Det är inte bara inför provet du ska klara det.

2011-10-29 @ 19:12:13

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0