Lite uppdateringar


Sen jag skrev sist om min väg mot körkortet så har jag börjat på körskolan i Nynäs å FAAN så mycket bättre den är än den jag har kört på innan. Gubbfan på den gamla har ju inte ens lärt mig dom viktigaste grunderna som spegelrutiner osv. Han har varit värdelös på att förklara och har ingen pedagogisk sida över huvetaget.. eller jo.. på teorin tyckte jag han var bra men då har jag ju fortfanande inget att gämföra med.. Men iaf. Mattias på Yvonnes Körskola i Nynäshamn är GRYMT BRA som lärare! Han är pedagogisk och kan förklara så man förstår, han uppmuntrar och man känner glädje när man går från körskolan. Innan kände jag bara ångest och kände mig värdelös och nedtryckt på något obehagligt sätt. Mattias tycker att jag kör bra och inte har långt kvar till kortet OM jag pluggar! Han sa lite med glimten i ögat att "Det är du som bestämmer om du vill ha kortet innan snön kommer" Å det vill jag ju, så jag MÅSTE PLUGGA LITE VARJE DAG!!! Vi har gått igenom det mesta och nästa gång vi ska köra är det stadstrafik som gäller.. Så MÅSTE jag öva uppfång!

Idag ska vi hem till Anne och fira hennes födelsedag å då ska jag köra från Sorunda-Kista. Blir bra träning för mig som annars kör mest här omkring i Nynäshamn/Haninge..

hej svejs

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0