Lilla älsklingen är nu 9 veckor gammal <3

Tiden går.. 9 veckor har gått sen Tuva tittade ut. Vägde Tuva på hennes 8 veckors dag och då vägde hon hela 6 kg. Stor tjejen! Tiden har både gått jätte sakta och jätte snabbt. Den första tiden när jag själv inte mådde så bra gick tiden i snigelfart men nu börjar den gå fortare och det händer så mycket med Tuvisen nu också :) Jimmy har nu börjat jobba efter att ha varit ledig i 2 månader med oss och det har verkligen varit guld. Vet ärligt talat inte om jag hade fixat det utan honom när jag mådde som jag mådde. Men den här första veckan har varit väldigt bra tycker jag. En dag och natt var skit men annars har jag varit i farten varje dag denna veckan och hon har varit riktigt skötsam min lilla princessa ;) Blev faster till värlsens bästa Rasmus den 3/8 och tuva fick då en kusin och den det tittade ut en liten syssling till Tuva den 7/8. Grattis Kim, Anne och Maria, Robert! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Tack tack! =)

2012-08-10 @ 23:17:39
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0