Det gick inte :(

Jag gjorde ett tappert försök att ta mig till jobbet då jag tyckte det kändes bättre men icke! gick till tåget å väl där så insåg jag att det inte gick å fick vända hem igen. En promenad som i vanliga fall skulle ta högst 10 min men som idag tog 30 min.. Det var bara att avboka mina stackars kunder å lägga sig ner å vila igen. Detta är inte kul! Jag hoppas verkligen att läkaren kan hjälpa mig imorgon!

Har så sjukt lätt för tårar nu å jag är orolig både över att bebis kommer för tidigt å min ekonomi om jag måste bli sjukskriven vilket det just nu lutar åt efterssom jag knappt kommer ur sängen :( Jag ville ha en bra graviditet som jag kunde njuta av men icke. Det ena avlöser det andra bara.. Det roliga är att jag sagt detta hela tiden från att vi började försöka att jag säkerligen kommer få en hemsk graviditet bara för att jag vill så mycket å så verklar det bli.. Nej just ja. positiva tankar var det ja.. Det blir nog bra det här, bara hon stannar därinne tills det är dax att komma ut så skiter jag i om jag måste ligg sängen resten av graviditeten. Bara hon mår bra så!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare! Men sjukskrivning Är nog inte fel iaf. Pengar kommer det mer av senare i livet. Ta det lungt och njut av att vs hemma med magen! Lycka till!

2012-02-09 @ 21:30:14
URL: http://Pyretojag.blogspot.com
Postat av: Jess

Har nog inte så mycket att välja på som det känns just nu.. Men men, det ordnar sig nog. Kanske läkaren kommer med dunderkuren å så är allt bra igen :) Hoppas!

2012-02-10 @ 08:37:35
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0