Gofisen

Inatt och idag har nog varit 2 av dom bästa dagarna hittills med Tuva. Speciellt natten! Tuva sov från 22-04 i sin egen säng ska tilläggas, så åt hon lite å somnade i sin säng igen efter 1,5 timme. Sen vaknade hon med 2 timmars mellanrum ungefär. Men det gjorde inget då jag hade fått sova så länge innan. Även om jag vaknade och låg vaken en timme medan Tuvisen sov hehe. Kroppen har väl vant sig att vara vaken kanske.. Var till VC idag å fick medicin. hoppas sååååå att det hjälper så att jag orkar kämpa på med amningen! För Tuvas skull!! En vecka kvar idag tills Jimmy sticker till Blekinge.. Tyckte nyss det var så lång tid kvar till han skulle åka men vi är snart där. Går varje dag å väntar å längtar efter Tuvas första leende! Då menar jag ett medvetet leende! Har bara sett små fis leenden än. Å något jag mer väntar å längtar till är att Tuvas kusin ska titta ut å även att min kusin ska trycka ut sin lilla skrutt unge :) kom igen nu Anne och Maria!! <3


Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Jag ska ta ett snack med bebis i helgen om att komma ut ;)

2012-07-12 @ 20:12:53
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0