Nu funkar det igen :)

Det har varit problem med blogg.se appen så jag har inte kunnat skriva någonting i bloggen på ett tag.. För vid datorn har jag inte tid att sitta längre. Tuva har ialla fall hunnit bli en månad gammal ( i lördags) nu å allt går framåt. Hennes blick framförallt.. Hon är mycket mer med nu å kan fokuserar med blicken på ett annat sätt. Hon har blivit väldigt stark i nacken å sparkar ifrån med benen ganska hårt. jag kombinerar amning och ersättning å tycker det funkar rätt bra även om jag ska erkänna att jag tycker amningen är pest å pina! Men jag vill göra det för Tuvas skull! Om inte annat i 3 månader iaf. Sen får vi se hur länge jag står ut.. Jag ska försöka iaf! Nätterna är jobbiga å jag önskar inget annat än att hon ska sova själv i sin egen säng! Håller på kämpar med att "flytta ifrån" henne i sängen till att börja med.. Inatt har hon vaknat med 1-2 timmars mellanrum å varit vaken lik länge innan hon somnat igen. Så idag är jag trött! Ska strax lämna över till Jimmy hade jag tänkt för jag måste få sova en stund! Om det nu går.. Vagnen pajade igår.. Ena hjulet trillade av. Som tur var så hände inget. Vi var hemma hos mamma lör-sön Jimmy hjälpte Hasse att kakla toan i gäststugan. Jimmy skulle ta Tuva på promenad å hann inte komma längre än ut från altanen så brakade vagnen.. Måste ta den till butiken å få den fixad! Skulle hu bli galen utan vagnen! Kommer ju ingenstans.. Nä. Ska ägna lite tid åt Tuva nu innan det är dax att gå till papi..


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0